Catering dietetyczny

BOXY SZCZĘŚCIA
MENU 20.09 – 26.09.2021

Każdego dnia tworzymy dietę z szacunkiem do Klientów i ich zdrowia.
Wyłącznie z najwyższej jakości, świeżych produktów.
Sprawdźcie, co przygotowaliśmy na ten tydzień!

DIETA ZBILANSOWANA

Poniedziałek

🔴 ŚNIADANIE: Hummus z buraka z szynką wędzoną z Krainy Jezior, sałatką z pomidorem, cebulą, papryką, szczypiorkiem i pieczywem razowym
🔴 II ŚNIADANIE: Koktajl z pigwy i truskawki
🔴 OBIAD: Gołąbki wieprzowe z kaszą gryczaną w sosie pieczarkowym z ziemniaczkami z koperkiem i pieczoną kukurydzą z groszkiem
🔴 PODWIECZOREK: Keks w wersji fit
🔴 KOLACJA: Nuggetsy z kurczaka w panierce z sosem słodko-pikantym i mixem sałat z warzywami

Wtorek

🔴 ŚNIADANIE: Owsianka na mleku kokosowym z brzoskwinią i malinami
🔴 II ŚNIADANIE: Tortilla z soczewicą, orzechami i awokado, mixem sałat z pieczarkami i cebulą perłową
🔴 OBIAD: Piersi indyka pieczone w słoneczniku serwowane z ryżem w curry z fasolką szparagową, kalafiorem romenesco i oliwą bazyliową
🔴 PODWIECZOREK: Nektar z mandarynek i pomarańczy
🔴 KOLACJA: Mix sałat z serem kozim, szynką parmeńską, cykorią, pomidorem suszonym i morelą z pestkami dyni i sosem balsamicznym

Środa

🔴 ŚNIADANIE: Pasta serowa z ananasem, jajkiem, czerwoną fasolą, dipem jogurtowo-czosnkowym, sałatką z kaparem i żytnim pieczywem pumpernikiel
🔴 II ŚNIADANIE: Ciasto marchewkowe z fit kremem
🔴 OBIAD: Klopsy drobiowe z pomidorem i groszkiem, na sosie migdałowym z makaronem penne oraz pieczonym burakiem i papryką
🔴 PODWIECZOREK: Koktajl winogronowo-malinowy
🔴 KOLACJA: Zupa pomidorowa z ryżem

Czwartek

🔴 ŚNIADANIE: Naleśniki ze szpinakiem i serem pleśniowym z mini sałatką z pomidorem
🔴 II ŚNIADANIE: Sok z gruszki i marchwi
🔴 OBIAD: Strogonow wołowy z szarymi kluskami i pieczoną cebulą
🔴 PODWIECZOREK: Ciasto malinowa chmurka
🔴 KOLACJA: Kolorowa sałatka z nowalijką, komosą ryżową, arbuzem, pomidorem, ogórkiem, rzodkiewką, papryką, cebulą, z sezamem i dipem jabłkowym

Piątek

🔴 ŚNIADANIE: Pasta jajeczna z kukurydzą, groszkiem, cieciorką i sałatką z ogórka, oliwek z serem brie i chlebkiem ziołowym
🔴 II ŚNIADANIE: Koktajl z borówek i ananasa z siemieniem lnianym
🔴 OBIAD: Kofta z łososia na warzywach grillowanych z puree ziemniaczano-koperkowym
🔴 PODWIECZOREK: Ciasto fit zebra
🔴 KOLACJA: Krem z białych warzyw i jogurtem greckim z chipsem z jabłka

Sobota

🔴 ŚNIADANIE: Omlet wytrawny z cukinią, pomidorem, kurkami, mixem sałat i pestkami dyni, z dipem ogórkowo-czosnkowym
🔴 II ŚNIADANIE: Nektar wieloowocowy z musli
🔴 OBIAD: Pieczone udko kurczaka w miodzie i sezamie z kaszą kus-kus z pudrem z zielonej herbaty i surówką z marchwi i brzoskwini
🔴 PODWIECZOREK: Fit ciasto makowe
🔴 KOLACJA: Ryżowy makaron z wędzoną piersią indyka, selerem naciowym, papryką, gruszką, mandarynką oraz pomidorkami cherry i pesto orzechowym

Niedziela

🔴 ŚNIADANIE: Mini tarta z ricottą, truskawkami, maliną i płatkami jalapeno
🔴 II ŚNIADANIE: Sok wielowarzywny z buraka, pietruszki i marchwi
🔴 OBIAD: Sakiewki schabowe z pieczarkami na sosie serowym z kolorowym makaronem, brokułem i rodzynkami
🔴 PODWIECZOREK: Sałatka z selerem, ananasem, kukurydzą, serem, schabem wędzonym, chrzanem, groszkiem i soczewicą zieloną z majonezem proteinowym i pieczywem waza
🔴 KOLACJA: Paella z kurczakiem i chorizo z warzywami

DIETA VEGE

Poniedziałek

🟠 ŚNIADANIE: Hummus z buraka z serową roladą ziołową, sałatką z pomidorem, cebulą, papryką, szczypiorkiem i pieczywem razowym
🟠 II ŚNIADANIE: Koktajl z pigwy i truskawki
🟠 OBIAD: Gołąbki z kaszą gryczaną i warzywami w sosie pieczarkowym z ziemniaczkami z koperkiem i pieczoną kukurydzą z groszkiem
🟠 PODWIECZOREK: Keks w wersji fit
🟠 KOLACJA: Nuggetsy z batatów w panierce z sosem słodko-pikantym i mixem sałat z warzywami

Wtorek

🟠 ŚNIADANIE: Owsianka na mleku kokosowym z brzoskwinią i malinami
🟠 II ŚNIADANIE: Tortilla z soczewicą, orzechami i awokado, mixem sałat z pieczarkami i cebulą perłową
🟠 OBIAD: Fileciki z sera wędzonego pieczone w słoneczniku serwowane z ryżem w curry z fasolką szparagową, kalafiorem romenesco i oliwą bazyliową
🟠 PODWIECZOREK: Nektar z mandarynek i pomarańczy
🟠 KOLACJA: Mix sałat z serem kozim, cykorią, pomidorem suszonym i morelą z pestkami dyni i sosem balsamicznym

Środa

🟠 ŚNIADANIE: Pasta serowa z ananasem, jajkiem, czerwoną fasolą, dipem jogurtowo-czosnkowym, sałatką z kaparem i żytnim pieczywem pumpernikiel
🟠 II ŚNIADANIE: Ciasto marchewkowe z fit kremem
🟠 OBIAD: Cukinia faszerowana groszkiem, papryką, zapiekana serem camembert na sosie migdałowym z makaronem penne oraz pieczonym burakiem
🟠 PODWIECZOREK: Koktajl winogronowo-malinowy
🟠 KOLACJA: Zupa pomidorowa z ryżem

Czwartek

🟠 ŚNIADANIE: Naleśniki ze szpinakiem i serem pleśniowym z mini sałatką z pomidorem
🟠 II ŚNIADANIE: Sok z gruszki i marchwi
🟠 OBIAD: Ciecierzyca po bretońsku z szarymi kluskami i pieczoną cebulą
🟠 PODWIECZOREK: Ciasto malinowa chmurka
🟠 KOLACJA: Kolorowa sałatka z nowalijką, komosą ryżową, arbuzem, pomidorem, ogórkiem, rzodkiewką, papryką, cebulą, z sezamem i dipem jabłkowym

Piątek

🟠 ŚNIADANIE: Pasta jajeczna z kukurydzą, groszkiem, cieciorką i sałatką z ogórka, oliwek z serem brie i chlebkiem ziołowym
🟠 II ŚNIADANIE: Koktajl z borówek i ananasa z siemieniem lnianym
🟠 OBIAD: Kofta z łososia na warzywach grillowanych z puree ziemniaczano-koperkowym
🟠 PODWIECZOREK: Ciasto fit zebra
🟠 KOLACJA: Krem z białych warzyw i jogurtem greckim z chipsem z jabłka

Sobota

🟠 ŚNIADANIE: Omlet wytrawny z cukinią, pomidorem, kurkami, mixem sałat i pestkami dyni, z dipem ogórkowo-czosnkowym
🟠 II ŚNIADANIE: Nektar wieloowocowy z musli
🟠 OBIAD: Pyzy ziemniaczane z kapustą i grzybami z cebulą surówką z marchwi i brzoskwini
🟠 PODWIECZOREK: Fit ciasto makowe
🟠 KOLACJA: Ryżowy makaron z parmezanem, selerem naciowym, papryką, gruszką, mandarynką oraz pomidorkami cherry i pesto orzechowym

Niedziela

🟠 ŚNIADANIE: Mini tarta z ricottą, truskawkami, maliną i płatkami jalapeno
🟠 II ŚNIADANIE: Sok wielowarzywny z buraka, pietruszki i marchwi
🟠 OBIAD: Bakłażan faszerowany pieczarkami na sosie serowym z kolorowym makaronem, brokułem i rodzynkami
🟠 PODWIECZOREK: Sałatka z selerem, ananasem, kukurydzą, serem, chrzanem, groszkiem i soczewicą zieloną z majonezem proteinowym i pieczywem waza
🟠 KOLACJA: Paella z kiełbasą wegetariańską i warzywami

DIETA VEGE + FISH

Poniedziałek

🟢 ŚNIADANIE: Hummus z buraka z serową roladą ziołową, sałatką z pomidorem, cebulą, papryką, szczypiorkiem i pieczywem razowym
🟢 II ŚNIADANIE: Koktajl z pigwy i truskawki
🟢 OBIAD: Gołąbki z kaszą gryczaną i warzywami w sosie pieczarkowym z ziemniaczkami z koperkiem i pieczoną kukurydzą z groszkiem
🟢 PODWIECZOREK: Keks w wersji fit
🟢 KOLACJA: Nuggetsy z ryby w panierce z sosem słodko-pikantym i mixem sałat z warzywami

Wtorek

🟢 ŚNIADANIE: Owsianka na mleku kokosowym z brzoskwinią i malinami
🟢 II ŚNIADANIE: Tortilla z tuńczykiem, soczewicą, orzechami i awokado, mixem sałat z pieczarkami i cebulą perłową
🟢 OBIAD: Fileciki z sera wędzonego pieczone w słoneczniku serwowane z ryżem w curry z fasolką szparagową, kalafiorem romenesco i oliwą bazyliową
🟢 PODWIECZOREK: Nektar z mandarynek i pomarańczy
🟢 KOLACJA: Mix sałat z serem kozim, cykorią, pomidorem suszonym i morelą z pestkami dyni i sosem balsamicznym

Środa

🟢 ŚNIADANIE: Pasta serowa z ananasem, jajkiem, czerwoną fasolą, dipem jogurtowo-czosnkowym, sałatką z kaparem i żytnim pieczywem pumpernikiel
🟢 II ŚNIADANIE: Ciasto marchewkowe z fit kremem
🟢 OBIAD: Dorsz zapiekany pomidorem, groszkiem i serem camembert na sosie migdałowym z makaronem penne oraz pieczonym burakiem
🟢 PODWIECZOREK: Koktajl winogronowo-malinowy
🟢 KOLACJA: Zupa pomidorowa z ryżem

Czwartek

🟢 ŚNIADANIE: Naleśniki z łososiem, ze szpinakiem i serem pleśniowym z mini sałatką z pomidorem
🟢 II ŚNIADANIE: Sok z gruszki i marchwi
🟢 OBIAD: Ciecierzyca po bretońsku z szarymi kluskami i pieczoną cebulą
🟢 PODWIECZOREK: Ciasto malinowa chmurka
🟢 KOLACJA: Kolorowa sałatka z nowalijką, komosą ryżową, arbuzem, pomidorem, ogórkiem, rzodkiewką, papryką, cebulą, z sezamem i dipem jabłkowym

Piątek

🟢 ŚNIADANIE: Pasta jajeczna z kukurydzą, groszkiem, cieciorką i sałatką z ogórka, oliwek z serem brie i chlebkiem ziołowym
🟢 II ŚNIADANIE: Koktajl z borówek i ananasa z siemieniem lnianym
🟢 OBIAD: Warzywa grillowane z puree ziemniaczano-koperkowym i jajkiem sadzonym
🟢 PODWIECZOREK: Ciasto fit zebra
🟢 KOLACJA: Krem z białych warzyw i jogurtem greckim z chipsem z jabłka

Sobota

🟢 ŚNIADANIE: Omlet wytrawny z cukinią, pomidorem, kurkami, mixem sałat i pestkami dyni, z dipem ogórkowo-czosnkowym
🟢 II ŚNIADANIE: Nektar wieloowocowy z musli
🟢 OBIAD: Pyzy ziemniaczane z kapustą i grzybami z cebulą surówką z marchwi i brzoskwini
🟢 PODWIECZOREK: Fit ciasto makowe
🟢 KOLACJA: Ryżowy makaron z wędzonym pstrągiem, selerem naciowym, papryką, gruszką, mandarynką oraz pomidorkami cherry i pesto orzechowym

Niedziela

🟢 ŚNIADANIE: Mini tarta z ricottą, truskawkami, maliną i płatkami jalapeno
🟢 II ŚNIADANIE: Sok wielowarzywny z buraka, pietruszki i marchwi
🟢 OBIAD: Bakłażan faszerowany pieczarkami na sosie serowym z kolorowym makaronem, brokułem i rodzynkami
🟢 PODWIECZOREK: Sałatka z tuńczykiem, ananasem, kukurydzą, serem, chrzanem, groszkiem i soczewicą zieloną z majonezem proteinowym i pieczywem waza
🟢 KOLACJA: Paella z kiełbasą wegetariańską i warzywami