Catering dietetyczny

BOXY SZCZĘŚCIA
MENU 27.06-03.07.2022

Każdego dnia tworzymy dietę z szacunkiem do Klientów i ich zdrowia.
Wyłącznie z najwyższej jakości, świeżych produktów.
Sprawdźcie, co przygotowaliśmy na ten tydzień!

DIETA ZBILANSOWANA

Poniedziałek

🔴 ŚNIADANIE: Risotto z jabłkiem, cynamonem, orzechami i jogurtem waniliowym.
🔴 II ŚNIADANIE: Koktajl bananowo-piernikowy
🔴 OBIAD: Zapiekanka mexykańska z mięsem vege
🔴 PODWIECZOREK: Julienne warzywne z awokado i orzechami oraz dipem twarogowo-groszkowym
🔴 KOLACJA: Bukiet sałat z wędzonym łososiem, jajkiem, cieciorką, oliwkami i vinegrett miodowym z pieczywem waza

Wtorek

🔴 ŚNIADANIE: Pasta kanapkowa z wędzoną piersią indyka z ogórkiem kiszonym i czerwoną cebulką z pieczywem pumpernikiel
🔴 II ŚNIADANIE: Deser tiramisu
🔴 OBIAD: Skwarki z piersi kurczaka serwowane na pieczarkach z mozarellą, kaszą gryczaną i pomidorkami concase
🔴 PODWIECZOREK: Koktaj gruszkowy z chia
🔴 KOLACJA: Zupa krem z brokułów z chipsem jabłkowym

Środa

🔴 ŚNIADANIE: Omlet owsiany z ogórkiem, groszkiem, zieloną herbatą i dipem pomidorowo- ziołowym
🔴 II ŚNIADANIE: Fit sernik na spodzie żytnim z wiśniami i kruszonką
🔴 OBIAD: Schab z morelą na sosie selerowo- porowym z kaszą perłową i romanesco z czarnuszką
🔴 PODWIECZOREK: Deser mochito z płatkami ryżowymi
🔴 KOLACJA: Grillowana pierś kurczaka z mini sałatką ze świeżych warzyw, cacykami i pieczywem waza

Czwartek

🔴 ŚNIADANIE: Pasta twarogowo- jajeczna ze szczypiorkiem i rzodkiewką oraz pieczywem razowym
🔴 II ŚNIADANIE: Deser kokosowo-migdałowy z płatkami owsianymi
🔴 OBIAD: Tagiatelle z pieczonym indykiem w teriyaki, karczochem, suszonym pomidorem i parmezanem
🔴 PODWIECZOREK: Sok bananowy z gorzką czekoladą
🔴 KOLACJA: Kasza bulgur na szpinaku z serem z niebieską pleśnią i pomidorkiem koktajlowym

Piątek

🔴 ŚNIADANIE: Hummus z wędzonej makreli papryki z ciemnym pieczywem.
🔴 II ŚNIADANIE: Deser jogurtowo- twarogowy z chia z musem z mandarynek
🔴 OBIAD: Roladka z ryb morskich w czarnym sezamie na konfiturze cebulowo- jabłkowej z rodzynkami I kaszą pęczak
🔴 PODWIECZOREK: Ciasto marchewkowe
🔴 KOLACJA: Chłodnik litewski z jajkiem, ciecierzycą i pieczywem waza

Sobota

🔴 ŚNIADANIE: Tarta chlebowo-jajeczna z papryką, brokułem, salami z sosem bazyliowo- pomidorowym
🔴 II ŚNIADANIE: Fit Monte
🔴 OBIAD: Fileciki kurczaka szu-szu serwowane na soczewicy z surówką z białej rzodkwi, kopru włoskiego i jabłka
🔴 PODWIECZOREK: Koktajl z gruszek
🔴 KOLACJA: Sałatka z kozim serem, jajkiem, granatem, pomidorkiem, orzechami i vinegrett słonecznikowym

 

Niedziela

🔴 ŚNIADANIE: Naleśniki z mąki owsianej z kurkumą, twarożkiem waniliowym z musli i jogurtem malinowym
🔴 II ŚNIADANIE: Deser jogurtowo-czekoladowy z makiem i pomarańczą
🔴 OBIAD: Stek z polędwiczki w otulinie grillowanej cukinii na sosie winogronowym z brązowym ryżem i mini kukurydzą
🔴 PODWIECZOREK: Zapiekanka ziemniaczana z wędzoną szynką, fasolą i sosem kaparowym
🔴 KOLACJA: Chłodnik ogórkowo- gruszkowy z serem typu feta z pieczywem razowym

DIETA VEGE

Poniedziałek

🟠 ŚNIADANIE: Risotto z jabłkiem, cynamonem, orzechami i jogurtem waniliowym.
🟠 II ŚNIADANIE: Koktajl bananowo-piernikowy
🟠 OBIAD: Zapiekanka mexykańska z mięsem vege
🟠 PODWIECZOREK: Julienne warzywne z awokado i orzechami oraz dipem twarogowo-groszkowym
🟠 KOLACJA: Bukiet sałat z serem typu feta , jajkiem, cieciorką, oliwkami i vinegrett miodowym z pieczywem waza

Wtorek

🟠 ŚNIADANIE: Pasta kanapkowa z mięsem vege z ogórkiem kiszonym i czerwoną cebulką z pieczywem pumpernikiel
🟠 II ŚNIADANIE: Deser tiramisu
🟠 OBIAD: Cukinia zapiekana żółtym serem , pieczarkami z kaszą gryczaną i pomidorkami concase
🟠 PODWIECZOREK: Koktajl gruszkowy z chia
🟠 KOLACJA: Zupa krem z brokułów z chipsem jabłkowym

Środa

🟠 ŚNIADANIE: Omlet owsiany z ogórkiem, groszkiem, zieloną herbatą i dipem pomidorowo-ziołowym
🟠 II ŚNIADANIE: Fit sernik na spodzie żytnim z wiśniami i kruszonką
🟠 OBIAD: Kotlet sojowy z morelą na sosie selerowo-porowym z kaszą perłową i romanesco z czarnuszką
🟠 PODWIECZOREK: Deser mochito z płatkami ryżowymi
🟠 KOLACJA: Grillowana kiełbaska vege z mini sałatką ze świeżych warzyw, cacykami i pieczywem waza

 

Czwartek

🟠 ŚNIADANIE: Pasta twarogowo-jajeczna ze szczypiorkiem i rzodkiewką oraz pieczywem razowym
🟠 II ŚNIADANIE: Deser kokosowo-migdałowy z płatkami owsianymi
🟠 OBIAD: Tagiatelle z fileciikami vege z karczochem i suszonym pomidorem
🟠 PODWIECZOREK: Sok bananowy z gorzką czekoladą
🟠 KOLACJA: Kasza bulgur na szpinaku z serem z niebieską pleśnią i pomidorkiem koktajlowym

Piątek

🟠 ŚNIADANIE: Hummus jajeczny z cieciorką i papryką i ciemnym pieczywem
🟠 II ŚNIADANIE: Deser jogurtowo- twarogowy z chia z musem z mandarynek
🟠 OBIAD: Roladka z ryb morskich w czarnym sezamie na konfiturze cebulowo- jabłkowej z rodzynkami I kaszą pęczak
🟠 PODWIECZOREK: Ciasto marchewkowe
🟠 KOLACJA: Chłodnik litewski z jajkiem, ciecierzycą i pieczywem waza

Sobota

🟠 ŚNIADANIE: Tarta chlebowo-jajeczna z papryką, brokułem i pestkami dyni z sosem bazyliowo- pomidorowym
🟠 II ŚNIADANIE: Fit Monte
🟠 OBIAD: Pizza na spodzie z soczewicy z warzywami i żółtym serem z surówką z białej rzodkwi , kopru włoskiego i jabłka
🟠 PODWIECZOREK: Koktajl z gruszek
🟠 KOLACJA: Sałatka z kozim serem, jajkiem, granatem, pomidorkiem, orzechami i vinegrett słonecznikowym

Niedziela

🟠 ŚNIADANIE: Naleśniki z mąki owsianej z kurkumą, twarożkiem waniliowym z musli i jogurtem malinowym
🟠 II ŚNIADANIE: Deser jogurtowo-czekoladowy z makiem i pomarańczą
🟠 OBIAD: Kotlet vege w otulinie grillowanej cukinii na sosie winogronowym z brązowym ryżem i mini kukurydzą
🟠 PODWIECZOREK: Zapiekanka ziemniaczana z cieciorką, fasolą i sosem kaparowym
🟠 KOLACJA: Chłodnik ogórkowo-gruszkowy z serem typu feta z pieczywem razowym

DIETA VEGE + FISH

Poniedziałek

🟢 ŚNIADANIE: Risotto z jabłkiem, cynamonem, orzechami i jogurtem waniliowym.
🟢 II ŚNIADANIE: Koktajl bananowo-piernikowy
🟢 OBIAD: Zapiekanka mexykańska z mięsem vege
🟢 PODWIECZOREK: Julienne warzywne z awokado i orzechami oraz dipem twarogowo-groszkowym
🟢 KOLACJA: Bukiet sałat z wędzonym łososiem, jajkiem, cieciorką, oliwkami i vinegrett miodowym z pieczywem waza

Wtorek

🟢 ŚNIADANIE: Pasta kanapkowa z mięsem vege z ogórkiem kiszonym i czerwoną cebulką z pieczywem pumpernikiel
🟢 II ŚNIADANIE: Deser tiramisu
🟢 OBIAD: Cukinia zapiekana żółtym serem, pieczarkami z tuńczykiem i kaszą gryczaną i pomidorkami concase
🟢 PODWIECZOREK: Koktajl gruszkowy z chia
🟢 KOLACJA: Zupa krem z brokułów z chipsem jabłkowym

 

Środa

🟢 ŚNIADANIE: Omlet owsiany z ogórkiem, groszkiem, zieloną herbatą i dipem pomidorowo- ziołowym
🟢 II ŚNIADANIE: Fit sernik na spodzie żytnim z wiśniami i kruszonką
🟢 OBIAD: Kotlet sojowy z morelą na sosie selerowo- porowym z kaszą perłową i romanesco z czarnuszką
🟢 PODWIECZOREK: Deser mochito z płatkami ryżowymi
🟢 KOLACJA: Dorsz pieczony z mini sałatką ze Świerzych warzyw, cacykami i pieczywem waza

Czwartek

🟢 ŚNIADANIE: Pasta twarogowo-jajeczna ze szczypiorkiem i rzodkiewką oraz pieczywem razowym
🟢 II ŚNIADANIE: Deser kokosowo-migdałowy z płatkami owsianymi
🟢 OBIAD: Tagiatelle z Krewetkami w teriyaki z karczochem, suszonym pomidorem i parmezanem
🟢 PODWIECZOREK: Sok bananowy z gorzką czekoladą
🟢 KOLACJA: Kasza bulgur na szpinaku z serem z niebieską pleśnią i pomidorkiem koktajlowym

Piątek

🟢 ŚNIADANIE: Hummus z wędzonej makreli papryki z ciemnym pieczywem
🟢 II ŚNIADANIE: Deser jogurtowo- twarogowy z chia z musem z mandarynek
🟢 OBIAD: Roladka z ryb morskich w czarnym sezamie na konfiturze cebulowo- jabłkowej z rodzynkami I kaszą pęczak
🟢 PODWIECZOREK: Ciasto marchewkowe
🟢 KOLACJA: Chłodnik litewski z jajkiem, ciecierzycą i pieczywem waza

Sobota

🟢 ŚNIADANIE: Tarta chlebowo-jajeczna z papryką, brokułem i pestkami dyni z sosem bazyliowo- pomidorowym
🟢 II ŚNIADANIE: Fit Monte
🟢 OBIAD: Pizza na spodzie z soczewicy z warzywami i żółtym serem z surówką z białej rzodkwi , kopru włoskiego i jabłka
🟢 PODWIECZOREK: Koktajl z gruszek
🟢 KOLACJA: Sałatka z kozim serem, łososiem wędzonym, jajkiem, granatem, pomidorkiem, orzechami i vinegrett słonecznikowym

Niedziela

🟢 ŚNIADANIE: Naleśniki z mąki owsianej z kurkumą, twarożkiem waniliowym z musli i jogurtem malinowym
🟢 II ŚNIADANIE: Deser jogurtowo-czekoladowy z makiem i pomarańczą
🟢 OBIAD: Sandacz w otulinie grillowanej cukinii na sosie winogronowym z brązowym ryżem i mini kukurydzą
🟢 PODWIECZOREK: Zapiekanka ziemniaczana z cieciorką, fasolą i sosem kaparowym
🟢 KOLACJA: Chłodnik ogórkowo- gruszkowy z serem typu feta z pieczywem razowym

DIETA LOW IG

Poniedziałek

🟡 ŚNIADANIE: Risotto z jabłkiem, cynamonem, orzechami i jogurtem waniliowym
🟡 II ŚNIADANIE: Koktajl piernikowo-orzechowy
🟡 OBIAD: Zapiekanka mexykańska z mięsem vege
🟡 PODWIECZOREK: Julienne warzywne z awokado i orzechami oraz dipem twarogowo-groszkowym
🟡 KOLACJA: Bukiet sałat z wędzonym łososiem, jajkiem, cieciorką, oliwkami i vinegrett musztardowym z pieczywem razowym

Wtorek

🟡 ŚNIADANIE: Pasta kanapkowa z wędzoną piersią indyka z ogórkiem kiszonym i czerwoną cebulką z pieczywem pumpernikiel
🟡 II ŚNIADANIE: Deser tiramisu z płatkami owsianymi
🟡 OBIAD: Skwarki z piersi kurczaka serwowane na pieczarkach z mozarellą, kaszą gryczaną i pomidorkami concase
🟡 PODWIECZOREK: Koktajl gruszkowy z chia
🟡 KOLACJA: Zupa krem z brokułów z chipsem jabłkowym

Środa

🟡 ŚNIADANIE: Omlet owsiany z ogórkiem, groszkiem, zieloną herbatą i dipem pomidorowo- ziołowym
🟡 II ŚNIADANIE: Fit sernik na spodzie żytnim z wiśniami i kruszonką
🟡 OBIAD: Schab z brzoskwinią na sosie selerowo- porowym z kaszą bulgur i romanesco z czarnuszką
🟡 PODWIECZOREK: Deser mochito
🟡 KOLACJA: Grillowana pierś kurczaka z mini sałatką ze Świerzych warzyw, cacykami i pieczywem razowym

Czwartek

🟡 ŚNIADANIE: Pasta twarogowo-jajeczna ze szczypiorkiem i rzodkiewką oraz pieczywem razowym
🟡 II ŚNIADANIE: Deser malinowo-migdałowy z płatkami owsianymi
🟡 OBIAD: Makaron razowy z pieczonym indykiem w teriyaki, karczochem, suszonym pomidorem i parmezanem
🟡 PODWIECZOREK: Koktajl czekoladowo-waniliowy
🟡 KOLACJA: Kasza bulgur na szpinaku z serem z niebieską pleśnią i pomidorkiem koktajlowym

Piątek

🟡 ŚNIADANIE: Hummus z wędzonej makreli papryki z ciemnym pieczywem
🟡 II ŚNIADANIE: Deser jogurtowo-twarogowy z chia z musem z mandarynek
🟡 OBIAD: Roladka z ryb morskich w czarnym sezamie na konfiturze cebulowo-jabłkowej z rodzynkami I kaszą pęczak
🟡 PODWIECZOREK: Ciasto marchewkowe
🟡 KOLACJA: Chłodnik litewski z jajkiem, ciecierzycą i pieczywem razowym

Sobota

🟡 ŚNIADANIE: Tarta chlebowo- jajeczna z papryką, brokułem, salami z sosem bazyliowo- pomidorowym
🟡 II ŚNIADANIE: Fit Monte
🟡 OBIAD: Fileciki kurczaka szu- szu serwowane na soczewicy z surówką z białej rzodkwi, kopru włoskiego i jabłka
🟡 PODWIECZOREK: Koktajl z gruszek
🟡 KOLACJA: Sałatka z kozim serem, jajkiem, granatem, pomidorkiem, orzechami i vinegrett słonecznikowym

Niedziela

🟡 ŚNIADANIE: Naleśniki z mąki owsianej z kurkumą, twarożkiem waniliowym z pistacjami i jogurtem malinowym
🟡 II ŚNIADANIE: Deser jogurtowo-czekoladowy z makiem i pomarańczą
🟡 OBIAD: Stek z polędwiczki w otulinie grillowanej cukinii na sosie wiśniowym z brązowym ryżem i kalafiorem
🟡 PODWIECZOREK: Zapiekanka ziemniaczana z wędzoną szynką, fasolą i sosem kaparowym
🟡 KOLACJA: Chłodnik ogórkowo-gruszkowy z serem typu feta z pieczywem razowym