Catering dietetyczny

BOXY SZCZĘŚCIA
MENU 28.11-04.12.2022

Każdego dnia tworzymy dietę z szacunkiem do Klientów i ich zdrowia.
Wyłącznie z najwyższej jakości, świeżych produktów.
Sprawdźcie, co przygotowaliśmy na ten tydzień!

DIETA ZBILANSOWANA

Poniedziałek

🔴 ŚNIADANIE: Delikatna pasta z jajek ze szczypiorkiem z pomidorem i mozzarellą z pieczywem ciemnym
🔴 II ŚNIADANIE: Deser jagodowo – ryżowy z musli i jogurtem
🔴 OBIAD: Makaron penne z kąskami pieczonego schabu na sosie prowansalskim, cukinią, papryką, płatkami parmezanu i słonecznikiem
🔴 PODWIECZOREK: Bukiet sałat z warzywami (papryka ogórek pomidor seler naciowy) z kozim serem i dipem czosnkowym
🔴 KOLACJA: Krem z pomidorów z jogurtem i groszkiem ptysiowym

Wtorek

🔴 ŚNIADANIE: Granola orzechowa z syropem klonowym i jogurtem śmietankowym
🔴 II ŚNIADANIE: Sorbet malinowy z pudrem ciastka kruchego
🔴 OBIAD: Faworki z indyka w sosie pietruszkowym z purre z batatów i fasolką szparagową z sezamem
🔴 PODWIECZOREK: Pizza na spodzie z soczewicy z pieczarką, pomidorem i żółtym serem
🔴 KOLACJA: Ryżowy makaron z pesto bazyliowym, tuńczykiem, ogórkiem, pomidorem, mixem sałat i serem parmezan

Środa

🔴 ŚNIADANIE: Pastella z kurczaka i pomidora serwowana z ogórkiem konserwowym, papryką i focaccią
🔴 II ŚNIADANIE: Budyń owsiany z truskawkami i chia
🔴 OBIAD: Kieszonka drobiowa z serem z błękitną pleśnią z kaszą bulgur i surówką z buraczka i cebuli
🔴 PODWIECZOREK: Naleśniki z duszoną młodą kapustą i warzywami
🔴 KOLACJA: Sałatka ze świeżym szpinakiem z serem typu feta, pomidorem, ogórkiem, fasolą i vinegrett orzechowym

Czwartek

🔴 ŚNIADANIE: Wytrawny omlet owsiany z serem, kiełbasą z piersi kurczaka i sosem pomidorowym
🔴 II ŚNIADANIE: Sok jabłkowy
🔴 OBIAD: Pałki kurczaka pieczone w barbecue z kaszą gryczaną z kalafiorem romanesco i czarnuszką
🔴 PODWIECZOREK: Pudding malinowy z chia i orzechami włoskimi
🔴 KOLACJA: Ratatouille warzywne z ryżem i serem halloumi

Piątek

🔴 ŚNIADANIE: Hummus z łososia z jajkiem na salsie kaparowo -paprykowej z chlebkiem żurawinowym
🔴 II ŚNIADANIE: Naleśniki z jagodami i sosem śmietanowym
🔴 OBIAD: Filet z sandacza pieczony w płatkach dyni na sosie cytrynowo – bazyliowym z soczewicą i bukietem warzyw
🔴 PODWIECZOREK: Krem z buraka z kleksem z jogurtu i orzechami
🔴 KOLACJA: Tagliatelle ze szpinakiem, kurkami, serem z błękitną pleśnią i pomidorkami cherry

Sobota

🔴 ŚNIADANIE: Pancakes z musem twarogowo – truskawkowym
🔴 II ŚNIADANIE: Kisiel pomarańczowy z posypką migdałową
🔴 OBIAD: Polędwiczka nadziewana kozim serem i gruszką z kaszą perłową w oliwie sezamowej z surówką z czerwonej kapusty
🔴 PODWIECZOREK: Zupka z fasolki szparagowej
🔴 KOLACJA: Wrap z grillowanym indykiem, warzywami, serem cheddar i dipem pomidorowo – czosnkowym

 

Niedziela

🔴 ŚNIADANIE: Fit smalec ze słonecznikiem, ogórkiem, pieczarką i chlebem pumpernikiel
🔴 II ŚNIADANIE: Sernik kokosowy na spodzie gofrowym z borówkową galaretką
🔴 OBIAD: Zapiekanka makaronowa z kurczakiem, szparagami, karczochem i kalafiorem z orzechami
🔴 PODWIECZOREK: Sajgonki z warzywami z serem feta i dipem czosnkowym
🔴 KOLACJA: Kaszotto z pieczonym łososiem na sosie serowo – kaparowym z prażoną cebulką

DIETA VEGE

Poniedziałek

🟠 ŚNIADANIE: Delikatna pasta z jajek ze szczypiorkiem z pomidorem, serem żółtym i pieczywem ciemnym
🟠 II ŚNIADANIE: Deser jagodowo – ryżowy z musli i jogurtem
🟠 OBIAD: Makaron penne z tofu w sosie prowansalskim, cukinią, papryką i słonecznikiem
🟠 PODWIECZOREK: Bukiet sałat z warzywami (papryka ogórek pomidor seler naciowy) z kozim serem i dipem czosnkowym
🟠 KOLACJA: Krem z pomidorów z jogurtem i groszkiem ptysiowym

Wtorek

🟠 ŚNIADANIE: Granola orzechowa z syropem klonowym i jogurtem śmietankowym
🟠 II ŚNIADANIE: Sorbet malinowy z pudrem ciastka kruchego
🟠 OBIAD: Kotlet sojowy w sosie pietruszkowym z purre z batatów i fasolką szparagową z sezamem
🟠 PODWIECZOREK: Pizza na spodzie z soczewicy z pieczarką, pomidorem i żółtym serem
🟠 KOLACJA: Ryżowy makaron z pesto bazyliowym, pomidorem mixem sałat i serem żółtym

Środa

🟠 ŚNIADANIE: Pastella z ciecierzycy i pomidora serwowany z ogórkiem konserwowym, papryką i focacią
🟠 II ŚNIADANIE: Budyń owsiany z truskawkami i chia
🟠 OBIAD: Ser z niebieską pleśnią z kaszą bulgur i surówką z buraczka i cebuli
🟠 PODWIECZOREK: Naleśniki z duszoną młodą kapustą i warzywami
🟠 KOLACJA: Sałatka ze świeżym szpinakiem z serem typu feta, pomidorem, ogórkiem, fasolą i vinegrett orzechowym

 

Czwartek

🟠 ŚNIADANIE: Wytrawny Omlet z serem, kiełbasą wegetariańską i sosem pomidorowym
🟠 II ŚNIADANIE: Sok jabłkowy
🟠 OBIAD: Kotlet vege pieczone w barbecue z kaszą gryczaną z kalafiorem romanesco i czarnuszką
🟠 PODWIECZOREK: Pudding malinowy z chia i orzechami włoskimi
🟠 KOLACJA: Ratatouille warzywne z ryżem i serem halloumi

Piątek

🟠 ŚNIADANIE: Hummus jajeczny z cieciorką na salsie kaparowo – paprykowej z chlebkiem żurawinowym
🟠 II ŚNIADANIE: Naleśniki z jagodami i sosem śmietanowym
🟠 OBIAD: Jajko w koszulce z serem na sosie cytrynowo – bazyliowym z soczewicą i bukietem warzyw
🟠 PODWIECZOREK: Krem z buraka z kleksem z jogurtu i orzechami
🟠 KOLACJA: Tagliatelle ze szpinakiem, kurkami, serem z błękitną pleśnią i pomidorkami cherry

Sobota

🟠 ŚNIADANIE: Pancakes z musem twarogowo – truskawkowym
🟠 II ŚNIADANIE: Kisiel pomarańczowy z posypką migdałową
🟠 OBIAD: Pieczarka faszerowana kozim serem i gruszką z kaszą perłową w oliwie sezamowej z surówką z czerwonej kapusty
🟠 PODWIECZOREK: Zupka z fasolki szparagowej 
🟠 KOLACJA: Wrap z cieciorką, warzywami, serem żółtym i dipem pomidorowo – czosnkowym

Niedziela

🟠 ŚNIADANIE: Fit smalec ze słonecznikiem, ogórkiem, pieczarką i chlebem pumpernikiel
🟠 II ŚNIADANIE: Sernik kokosowy na spodzie gofrowym z borówkową galaretką
🟠 OBIAD: Zapiekanka makaronowa z cieciorką, szparagami, karczochem i kalafiorem z orzechami
🟠 PODWIECZOREK: Sajgonki z warzywami z serem feta i dipem czosnkowym
🟠 KOLACJA: Kaszotto z cieciorką na sosie serowo – kaparowym z prażoną cebulką

DIETA VEGE + FISH

Poniedziałek

🟢 ŚNIADANIE: Delikatna pasta z jajek ze szczypiorkiem z pomidorem, serem żółtym i pieczywem ciemnym
🟢 II ŚNIADANIE: Deser jagodowo – ryżowy z musli i jogurtem
🟢 OBIAD: Makaron penne z wędzonym łososiem w sosie prowansalskim, cukinią, papryką, płatkami parmezanu i słonecznikiem
🟢 PODWIECZOREK: Bukiet sałat z warzywami (papryka ogórek pomidor seler naciowy) z kozim serem i dipem czosnkowym
🟢 KOLACJA: Krem z pomidorów z jogurtem i groszkiem ptysiowym

Wtorek

🟢 ŚNIADANIE: Granola orzechowa z syropem klonowym i jogurtem śmietankowym
🟢 II ŚNIADANIE: Sorbet malinowy z pudrem ciastka kruchego
🟢 OBIAD: Kotlet sojowy w sosie pietruszkowym z purre z batatów i fasolką szparagową z sezamem
🟢 PODWIECZOREK: Pizza na spodzie z soczewicy z pieczarką, pomidorem i żółtym serem
🟢 KOLACJA: Ryżowy makaron z pesto bazyliowym, tuńczykiem, pomidorem, mixem sałat i serem żółtym

 

Środa

🟢 ŚNIADANIE: Pastella z ciecierzycy i pomidora serwowany z ogórkiem konserwowym, papryką i focacią 
🟢 II ŚNIADANIE: Budyń owsiany z truskawkami i chia
🟢 OBIAD: Okoń z kaszą bulgur i surówką z buraczka i cebuli
🟢 PODWIECZOREK: Naleśniki z duszoną młodą kapustą i warzywami
🟢 KOLACJA: Sałatka ze świeżym szpinakiem z serem typu feta, pomidorem, ogórkiem, fasolą i vinegrett orzechowym

Czwartek

🟢 ŚNIADANIE: Wytrawny Omlet z serem, kiełbasą wegetariańską i sosem pomidorowym
🟢 II ŚNIADANIE: Sok jabłkowy
🟢 OBIAD: Kotlet vege pieczone w barbecue z kaszą gryczaną z kalafiorem romanesco i czarnuszką
🟢 PODWIECZOREK: Pudding malinowy z chia i orzechami włoskimi
🟢 KOLACJA: Ratatouille warzywne z ryżem i serem halloumi

Piątek

🟢 ŚNIADANIE: Hummus z łososia z jajkiem na salsie kaparowo -paprykowej z chlebkiem żurawinowym
🟢 II ŚNIADANIE: Naleśniki z jagodami i sosem śmietanowym
🟢 OBIAD: Filet z sandacza pieczony w płatkach dyni na sosie cytrynowo – bazyliowym z soczewicą i bukietem warzyw
🟢 PODWIECZOREK: Krem z buraka z kleksem z jogurtu i orzechami
🟢 KOLACJA: Tagliatelle ze szpinakiem, kurkami, serem z błękitną pleśnią i pomidorkami cherry

Sobota

🟢 ŚNIADANIE: Pancakes z musem twarogowo – truskawkowym
🟢 II ŚNIADANIE: Kisiel pomarańczowy z posypką migdałową
🟢 OBIAD: Pieczarka faszerowana tuńczykiem, kozim serem i gruszką z kaszą perłową w oliwie sezamowej z surówką z czerwonej kapusty
🟢 PODWIECZOREK: Zupka z fasolki szparagowej 
🟢 KOLACJA: Wrap z cieciorką, warzywami, serem żółtym i dipem pomidorowo – czosnkowym

Niedziela

🟢 ŚNIADANIE: Fit smalec ze słonecznikiem, ogórkiem, pieczarką i chlebem pumpernikiel
🟢 II ŚNIADANIE: Sernik kokosowy na spodzie gofrowym z borówkową galaretką
🟢 OBIAD: Zapiekanka makaronowa z cieciorką, szparagami, karczochem i kalafiorem z orzechami
🟢 PODWIECZOREK: Sajgonki z warzywami z serem feta i dipem czosnkowym
🟢 KOLACJA: Kaszotto z pieczonym łososiem na sosie serowo – kaparowym z prażoną cebulką

DIETA LOW IG

Poniedziałek

🟡 ŚNIADANIE: Delikatna pasta z jajek ze szczypiorkiem z pomidorem i mozzarellą z pieczywem ciemnym
🟡 II ŚNIADANIE: Deser jagodowo – owsiany z migdałami i jogurtem
🟡 OBIAD: Makaron penne z kąskami pieczonego schabu na sosie prowansalskim, cukinią, papryką, płatkami parmezanu i słonecznikiem
🟡 PODWIECZOREK: Bukiet sałat z warzywami (papryka ogórek pomidor seler naciowy) z kozim serem i dipem czosnkowym
🟡 KOLACJA: Krem z pomidorów z jogurtem

Wtorek

🟡 ŚNIADANIE: Granola orzechowa z syropem klonowym i jogurtem śmietankowym
🟡 II ŚNIADANIE: Sorbet malinowy z jogurtem
🟡 OBIAD: Faworki z indyka w sosie pietruszkowym z brązowym ryżem i fasolką szparagową z sezamem
🟡 PODWIECZOREK: Pizza na spodzie z soczewicy z pieczarką, pomidorem i żółtym serem
🟡 KOLACJA: Kasza gryczana z pesto bazyliowym, tuńczykiem, pomidorem, mixem sałat i mozzarellą light

Środa

🟡 ŚNIADANIE: Pastella z kurczaka i pomidora serwowana z ogórkiem konserwowym, papryką i pieczywem razowym
🟡 II ŚNIADANIE: Budyń owsiany z truskawkami i chia
🟡 OBIAD: Kieszonka drobiowa z serem z błękitną pleśnią z kaszą bulgur i surówką z buraczka i cebuli
🟡 PODWIECZOREK: Naleśniki z duszoną młodą kapustą i warzywami
🟡 KOLACJA: Sałatka ze świeżym szpinakiem z serem typu feta, pomidorem, ogórkiem, fasolą i vinegrett orzechowym

Czwartek

🟡 ŚNIADANIE: Wytrawny omlet owsiany z serem, kiełbasą z piersi kurczaka i sosem pomidorowym
🟡 II ŚNIADANIE: Sok jabłkowy
🟡 OBIAD: Pałki kurczaka pieczone w barbecue z kaszą gryczaną z kalafiorem romanesco i czarnuszką
🟡 PODWIECZOREK: Pudding z płatków gryczanych z malinami i chia oraz orzechami włoskimi
🟡 KOLACJA: Ratatouille warzywne z ryżem i serem halloumi

Piątek

🟡 ŚNIADANIE: Hummus z łososia z jajkiem na salsie kaparowo – paprykowej z pieczywem razowym
🟡 II ŚNIADANIE: Naleśniki z jagodami i sosem śmietanowym
🟡 OBIAD: Filet z sandacza pieczony w płatkach dyni na sosie cytrynowo – bazyliowym z soczewicą i bukietem warzyw
🟡 PODWIECZOREK: Krem z buraka z kleksem z jogurtu i orzechami
🟡 KOLACJA: Makaron razowy ze szpinakiem, kurkami, serem z błękitną pleśnią i pomidorkami cherry

Sobota

🟡 ŚNIADANIE: Pancakes z musem twarogowo – truskawkowym
🟡 II ŚNIADANIE: Kisiel pomarańczowy z posypką migdałową
🟡 OBIAD: Polędwiczka nadziewana kozim serem i gruszką z kaszą perłową w oliwie sezamowej z surówką z czerwonej kapusty
🟡 PODWIECZOREK: Zupka z fasolki szparagowej
🟡 KOLACJA: Wrap z grillowanym indykiem, warzywami, serem cheddar i dipem pomidorowo – czosnkowym

Niedziela

🟡 ŚNIADANIE: Fit smalec ze słonecznikiem, ogórkiem, pieczarką i chlebem pumpernikiel
🟡 II ŚNIADANIE: Sernik kokosowy na spodzie gofrowym z borówkową galaretką
🟡 OBIAD: Zapiekanka makaronowa z kurczakiem, szparagami, karczochem i kalafiorem z orzechami
🟡 PODWIECZOREK: Sajgonki z warzywami z serem feta i dipem czosnkowym
🟡 KOLACJA: Kaszotto z pieczonym łososiem na sosie serowo – kaparowym z prażoną cebulką