Catering dietetyczny

BOXY SZCZĘŚCIA
MENU 24.01 – 30.01.2022

Każdego dnia tworzymy dietę z szacunkiem do Klientów i ich zdrowia.
Wyłącznie z najwyższej jakości, świeżych produktów.
Sprawdźcie, co przygotowaliśmy na ten tydzień!

DIETA ZBILANSOWANA

Poniedziałek

🔴 ŚNIADANIE: Delikatna pasta z jajek ze szczypiorkiem, mini sałatką z pomidora i mozzarelli z pieczywem ciemnym
🔴 II ŚNIADANIE: Deser jogurtowy z brzoskwinią i musli z otrębami
🔴 OBIAD: Makaron penne razowy z filetem kurczaka w sosie prowansalskim, cukinią, papryką, płatkami parmezanu i słonecznikiem
🔴 PODWIECZOREK: Bukiet sałat z warzywami (papryka ogórek pomidor seler naciowy) z kozim serem i dipem czosnkowym
🔴 KOLACJA: Krem z pomidorów z nutą bazylii i jogurtem greckim

Wtorek

🔴 ŚNIADANIE: Granola owocowa z syropem klonowym i jogurtem waniliowym.
🔴 II ŚNIADANIE: Sok bananowo-malinowy
🔴 OBIAD: Faworki z indyka w sosie grzybowym z purre z batatów i fasolką szparagową z sezamem
🔴 PODWIECZOREK: Pizza na spodzie z cukinii, pieczarką, pomidorem i serem
🔴 KOLACJA: Ryżowy makaron z pesto bazyliowym, tuńczykiem, ogórkiem, pomidorem, mixem sałat i serem parmezan

Środa

🔴 ŚNIADANIE: Pastella z kurczaka i pomidora serwowana z sałatą, ogórkiem konserwowym , papryką i pieczywem waza
🔴 II ŚNIADANIE: Koktajl z gruszek, płatków ryżowych z makiem
🔴 OBIAD: Kieszonka drobiowa z serem z błękitną pleśnią z bulgur, burakiem i groszkiem cukrowym
🔴 PODWIECZOREK: Fit ciasto leśny mech
🔴 KOLACJA: Ratatouille owocowo-warzywne( cukinia papryka pieczarka cebula czerwona brzoskwinia ananas pomidor) z krążkami ziemniaka i pestkami dyni

Czwartek

🔴 ŚNIADANIE: Wytrawny Omlet z serem, kiełbasą z piersi kurczaka z sałatką z pomidora i oliwki z sosem ketchupowym
🔴 II ŚNIADANIE: Sok jabłkowo-szpinakowy
🔴 OBIAD: Kąski polędwiczki wieprzowej na sosie pietruszkowo- pieprzowym z kaszą gryczaną z kalafiorem romanesco
🔴 PODWIECZOREK: Pudding malinowy z chia i orzechami włoskimi
🔴 KOLACJA: Fusilli razowe z serem halloumi, brokułem, pomidorem, selerem naciowym, suszoną śliwką, orzechami i sosem paprykowym

Piątek

🔴 ŚNIADANIE: Hummus z łososia z jajkiem na salsie kaparowo-pomidorowej z pieczywem chrupkim
🔴 II ŚNIADANIE: Smoothie jagodowe
🔴 OBIAD: Filet sandacza pieczony w płatkach dyni na sosie cytrynowym z kolorowym ryżem i bukietem warzyw
🔴 PODWIECZOREK: Fit sernik z wiśniami i czekoladą
🔴 KOLACJA: Krem z buraka z serem kozim i rukolą

Sobota

🔴 ŚNIADANIE: Wrap z grillowaną polędwiczką, serem cheddar , jajkiem, papryką ogórkiem i pomidorem
🔴 II ŚNIADANIE: Koktajl z wiśni i gruszek
🔴 OBIAD: Zapiekanka makaronowo- szpinakowa z kurczakiem I serem
🔴 PODWIECZOREK: Naleśniki z twarogiem truskawkowym i jogurtem waniliowym
🔴 KOLACJA: Kaszotto z suszonych pomidorów, cukinii, papryki z tofu

 

Niedziela

🔴 ŚNIADANIE: Malinowa ryżanka z orzechami
🔴 II ŚNIADANIE: Sorbet z mango i pomarańczy
🔴 OBIAD: Bitki wołowe w sosie własnym z pieczonymi ziemniakami i surówką z ogórka kiszonego, cebuli oraz papryki
🔴 PODWIECZOREK: Sajgonki z warzywami i dipem czosnkowym
🔴 KOLACJA: Zupa koperkowa z pulpecikiem drobiowym i ryżem

DIETA VEGE

Poniedziałek

🟠 ŚNIADANIE: Delikatna pasta z jajek ze szczypiorkiem, mini sałatką z pomidora, serem żółtym i pieczywem ciemnym
🟠 II ŚNIADANIE: Deser jogurtowy z brzoskwinią i musli z otrębami
🟠 OBIAD: Makaron penne razowy z tofu w sosie prowansalskim, cukinią, papryką, płatkami parmezanu i słonecznikiem
🟠 PODWIECZOREK: Bukiet sałat z warzywami (papryka ogórek pomidor seler naciowy) z kozim serem i dipem czosnkowym
🟠 KOLACJA: Krem z pomidorów z nutą bazylii i jogurtem greckim

Wtorek

🟠 ŚNIADANIE: Granola owocowa z syropem klonowym i jogurtem waniliowym
🟠 II ŚNIADANIE: Sok bananowo-malinowy
🟠 OBIAD: Kotlet sojowy w sosie grzybowym z purre z batatów i fasolką szparagową z sezamem
🟠 PODWIECZOREK: Pizza na spodzie z cukinii, pieczarką, pomidorem i serem
🟠 KOLACJA: Ryżowy makaron z pesto bazyliowym, pomidorem mixem sałat i serem żółtym

Środa

🟠 ŚNIADANIE: Pastella z ciecierzycy i pomidora serwowany z sałatą, ogórkiem konserwowym , papryką i pieczywem waza
🟠 II ŚNIADANIE: Koktajl z gruszek, płatków ryżowych z makiem
🟠 OBIAD: Ser z niebieską pleśnią z bulgur, burakiem i groszkiem cukrowym
🟠 PODWIECZOREK: Fit ciasto leśny mech
🟠 KOLACJA: Ratatouille owocowo-warzywne( cukinia papryka pieczarka cebula czerwona brzoskwinia ananas pomidor) z krążkami ziemniaka i pestkami dyni

 

Czwartek

🟠 ŚNIADANIE: Wytrawny Omlet z serem, kiełbasą wegetariańską z sałatką z pomidora i oliwki z sosem ketchupowym
🟠 II ŚNIADANIE: Sok jabłkowo-szpinakowy
🟠 OBIAD: Klopsiki wegetariańskie z kaszą gryczaną i kalafiorem romanesco
🟠 PODWIECZOREK: Pudding malinowy z chia i orzechami włoskimi
🟠 KOLACJA: Fusilli razowe z serem halloumi, brokułem, pomidorem, selerem naciowym, suszoną śliwką, orzechami i sosem paprykowym

Piątek

🟠 ŚNIADANIE: Hummus jajeczny z cieciorką na salsie kaparowo-pomidorowej z pieczywem chrupkim
🟠 II ŚNIADANIE: Smoothie jagodowe
🟠 OBIAD: Bataty faszerowane fetą i warzywami (oliwka, kapary, pomidor) na sosie cytrynowym z kolorowym ryżem i bukietem warzyw
🟠 PODWIECZOREK: Fit sernik z wiśniami i czekoladą
🟠 KOLACJA: Krem z buraka z serem kozim i rukolą

Sobota

🟠 ŚNIADANIE: Wrap z serem jajkiem, papryką ogórkiem i pomidorem
🟠 II ŚNIADANIE: Koktajl z wiśni i gruszek
🟠 OBIAD: Zapiekanka makaronowo-szpinakowa z serem i orzechami
🟠 PODWIECZOREK: Naleśniki z twarogiem truskawkowym i jogurtem waniliowym
🟠 KOLACJA: Kaszotto z suszonych pomidorów, cukinii, papryki z tofu

Niedziela

🟠 ŚNIADANIE: Malinowa ryżanka z orzechami
🟠 II ŚNIADANIE: Sorbet z mango i pomarańczy
🟠 OBIAD: Bakłażan z bulgur, pomidorem, soczewicą, groszkiem z jajkiem, kukurydzą i serem błękitnym
🟠 PODWIECZOREK: Sajgonki z warzywami i dipem czosnkowym
🟠 KOLACJA: Zupa koperkowa z kosteczkami halloumi i ryżem

DIETA VEGE + FISH

Poniedziałek

🟢 ŚNIADANIE: Delikatna pasta z jajek ze szczypiorkiem, mini sałatką z pomidora, serem żółtym i pieczywem ciemnym
🟢 II ŚNIADANIE: Deser jogurtowy z brzoskwinią i musli z otrębami
🟢 OBIAD: Makaron penne razowy z wędzonym łososiem w sosie prowansalskim, cukinią, papryką, płatkami parmezanu i słonecznikiem.
🟢 PODWIECZOREK: Bukiet sałat z warzywami (papryka ogórek pomidor seler naciowy) z kozim serem i dipem czosnkowym
🟢 KOLACJA: Krem z pomidorów z nutą bazylii i jogurtem greckim

Wtorek

🟢 ŚNIADANIE: Granola owocowa z syropem klonowym i jogurtem waniliowym
🟢 II ŚNIADANIE: Sok bananowo-malinowy
🟢 OBIAD: Kotlet sojowy w sosie grzybowym z purre z batatów i fasolką szparagową z sezamem
🟢 PODWIECZOREK: Pizza na spodzie z cukinii, pieczarką, pomidorem i serem
🟢 KOLACJA: Ryżowy makaron z pesto bazyliowym, tuńczykiem, pomidorem, mixem sałat i serem żółtym

Środa

🟢 ŚNIADANIE: Pastella z ciecierzycy i pomidora serwowany z sałatą, ogórkiem konserwowym , papryką i pieczywem waza
🟢 II ŚNIADANIE: Koktajl z gruszek, płatków ryżowych z makiem
🟢 OBIAD: Okoń z bulgur, burakiem i groszkiem cukrowym
🟢 PODWIECZOREK: Fit ciasto leśny mech
🟢 KOLACJA: Ratatouille owocowo-warzywne( cukinia papryka pieczarka cebula czerwona brzoskwinia ananas pomidor) z krążkami ziemniaka i pestkami dyni

Czwartek

🟢 ŚNIADANIE: Wytrawny Omlet z serem, kiełbasą wegetariańską z sałatką z pomidora i oliwki z sosem ketchupowym
🟢 II ŚNIADANIE: Sok jabłkowo-szpinakowy
🟢 OBIAD: Klopsiki wegetariańskie z kaszą gryczaną i kalafiorem romanesco
🟢 PODWIECZOREK: Pudding malinowy z chia i orzechami włoskimi
🟢 KOLACJA: Fusilli razowe z pstrągiem wędzonym , brokułem, pomidorem, selerem naciowym, suszoną śliwką, orzechami i sosem paprykowym

Piątek

🟢 ŚNIADANIE: Hummus z łososia z jajkiem na salsie kaparowo-pomidorowej z pieczywem chrupkim
🟢 II ŚNIADANIE: Smoothie jagodowe
🟢 OBIAD: Filet sandacza pieczony w płatkach dyni na sosie cytrynowym z kolorowym ryżem i bukietem warzyw
🟢 PODWIECZOREK: Fit sernik z wiśniami i czekoladą
🟢 KOLACJA: Krem z buraka z serem kozim i rukolą

Sobota

🟢 ŚNIADANIE: Wrap z tuńczykiem, serem, jajkiem, papryką ogórkiem i pomidorem
🟢 II ŚNIADANIE: Koktajl z wiśni i gruszek
🟢 OBIAD: Zapiekanka makaronowo-szpinakowa z serem i orzechami
🟢 PODWIECZOREK: Naleśniki z twarogiem truskawkowym i jogurtem waniliowym
🟢 KOLACJA: Kaszotto z suszonych pomidorów, cukinii, papryki z tofu

Niedziela

🟢 ŚNIADANIE: Malinowa ryżanka z orzechami
🟢 II ŚNIADANIE: Sorbet z mango i pomarańczy
🟢 OBIAD: Bakłażan faszerowany bulgur oraz dorszem, pomidorem, soczewicą, groszkiem z jajkiem, kukurydzą i serem błękitnym
🟢 PODWIECZOREK: Sajgonki z warzywami i dipem czosnkowym
🟢 KOLACJA: Zupa koperkowa z kosteczkami halloumi i ryżem

DIETA LOW IG

Poniedziałek

🟡 ŚNIADANIE: Delikatna pasta z jajek ze szczypiorkiem, mini sałatką z pomidora i mozzarelli z pieczywem ciemnym
🟡 II ŚNIADANIE: Deser jogurtowy ze świeżą brzoskwinią i musli z otrębami
🟡 OBIAD: Makaron penne razowy z filetem kurczaka w sosie prowansalskim, cukinią, papryką, płatkami parmezanu i słonecznikiem
🟡 PODWIECZOREK: Bukiet sałat z warzywami (papryka ogórek pomidor seler naciowy) z kozim serem i dipem czosnkowym
🟡 KOLACJA: Krem z pomidorów z nutą bazylii i jogurtem greckim

Wtorek

🟡 ŚNIADANIE: Granola ze świeżymi owocami i jogurtem waniliowym
🟡 II ŚNIADANIE: Koktajl malinowo- marchwiowy
🟡 OBIAD: Faworki z indyka w sosie grzybowym z brązowym ryżem i fasolką szparagową z sezamem
🟡 PODWIECZOREK: Pizza na spodzie z cukinii, pieczarką, pomidorem i serem
🟡 KOLACJA: Kasza gryczana z pesto bazyliowym, tuńczykiem, pomidorem, mixem sałat i mozzarellą light

Środa

🟡 ŚNIADANIE: Pastella z kurczaka i pomidora serwowana z sałatą, ogórkiem konserwowym , papryką i pieczywem razowym
🟡 II ŚNIADANIE: Koktajl z gruszek z makiem
🟡 OBIAD: Kieszonka drobiowa z bulgur, burakiem (po obróbce cieplnej, podanym natychmiastowej obróbce chłodem) i groszkiem cukrowym
🟡 PODWIECZOREK: Fit ciasto leśny mech
🟡 KOLACJA: Ratatouille owocowo-warzywne (cukinia papryka pieczarka cebula czerwona brzoskwinia ananas pomidor) z makaronem razowym i pestkami dyni

Czwartek

🟡 ŚNIADANIE: Wytrawny Omlet z serem, kiełbasą z piersi kurczaka z sałatką z pomidora i oliwki z sosem ketchupowym
🟡 II ŚNIADANIE: Koktajl jabłkowo-szpinakowy na jogurcie skyr
🟡 OBIAD: Kąski polędwiczki wieprzowej na sosie pietruszkowo- pieprzowym z kaszą gryczaną z kalafiorem romanesco
🟡 PODWIECZOREK: Pudding z ryżu brązowego z malinami i chia oraz orzechami włoskimi
🟡 KOLACJA: Fusilli razowe z serem halloumi, brokułem, pomidorem, selerem naciowym, orzechami i sosem paprykowym

Piątek

🟡 ŚNIADANIE: Hummus z łososia z jajkiem na salsie kaparowo-pomidorowej z pieczywem razowym
🟡 II ŚNIADANIE: Smoothie jagodowe
🟡 OBIAD: Filet sandacza pieczony w płatkach dyni na sosie cytrynowym z razowym ryżem i bukietem warzyw
🟡 PODWIECZOREK: Fit sernik z wiśniami i czekoladą
🟡 KOLACJA: Krem z buraka z serem kozim i rukolą

Sobota

🟡 ŚNIADANIE: Wrap razowy z grillowaną polędwiczką, serem cheddar , jajkiem, papryką ogórkiem i pomidorem
🟡 II ŚNIADANIE: Koktajl z wiśni i gruszek
🟡 OBIAD: Zapiekanka makaronowo- szpinakowa z kurczakiem I serem
🟡 PODWIECZOREK: Naleśniki z twarogiem truskawkowym i jogurtem waniliowym
🟡 KOLACJA: Kaszotto z suszonych pomidorów, cukinii, papryki z tofu

Niedziela

🟡 ŚNIADANIE: Makaron razowy z malinami i, jogurtem i orzechami.
🟡 II ŚNIADANIE: Koktajl pomarańczowy
🟡 OBIAD: Bitki wołowe w sosie własnym z kaszą bulgur i surówką z ogórka kiszonego, cebuli oraz papryki
🟡 PODWIECZOREK: Sajgonki z warzywami i dipem czosnkowym
🟡 KOLACJA: Zupa koperkowa z pulpecikiem drobiowym i razowym ryżem