Catering dietetyczny

BOXY SZCZĘŚCIA
MENU 14.06 – 20.06.2021

Każdego dnia tworzymy dietę z szacunkiem do Klientów i ich zdrowia.
Wyłącznie z najwyższej jakości, świeżych produktów.
Sprawdźcie, co przygotowaliśmy na ten tydzień!

DIETA ZBILANSOWANA

Poniedziałek

DZIEŃ I
🔴 ŚNIADANIE: Paprykarz rybny z kaszą, ogórkiem korniszonem papryką i ciemnym pieczywem
🔴 II ŚNIADANIE: Fit batonik z kokosem, sezamem, pestkami dyni i cynamonem
🔴 OBIAD: Polędwiczki wieprzowe w sosie słodko-kwaśnym z kaszą gryczaną z blanszowanym brokułem
🔴 PODWIECZOREK: Sok z jabłka i grejpfruta z nasionami chia
🔴 KOLACJA: Bukiet sałat z pieczonym kurczakiem i serem typu feta, ogórkiem, pomidorem, kukurydzą, cebulką perłową i sosem jogurtowo koperkowym z sezamem

Wtorek

DZIEŃ II
🔴 ŚNIADANIE: Tartaletka z hummusem z pstrąga, cieciorki, jajka, sałatką z pomidora i ogórka
🔴 II ŚNIADANIE: Ciasto z kaszy mannej, kiwi i banana
🔴 OBIAD: Makaronowa zapiekanka z indykiem w curry z warzywami I serem mozzarella
🔴 PODWIECZOREK: Koktajl bananowo-kakaowy
🔴 KOLACJA: Papryka faszerowana kaszą kus-kus, kukurydzą, groszkiem, pieczarkami, zapiekana serem gouda z sosem ketchupowym

Środa

DZIEŃ III
🔴 ŚNIADANIE: Jajko w koszulce z polędwiczką wieprzową z Krainy Jezior, mixem sałat,pomidorem, papryką i pieczywem waza
🔴 II ŚNIADANIE: Fit szarlotka z owsianą kruszonką
🔴 OBIAD: Rolada schabowa ze szpinakiem, serem pleśniowym, czosnkiem serwowana z talarkami ziemniaka i marchewką z groszkiem
🔴 PODWIECZOREK: Nektar jabłkowy z jagodą i truskawką
🔴 KOLACJA: Młoda kapusta gotowana z warzywami i kiełbasą z piersi kurczaka

Czwartek

DZIEŃ IV
🔴 ŚNIADANIE: Kasza jaglana z truskawkami i orzechami włoskimi
🔴 II ŚNIADANIE: Sok warzywno-owocowy z pomarańczą, selerem, marchwią i imbirem
🔴 OBIAD: Rague wołowe pieczony w oliwie kokosowej z warzywami z puree ziemniaczanym i burakiem
🔴 PODWIECZOREK: Sałatka ze szpinakiem, brzoskwinią, morelą, papryką, groszkiem cukrowym, arbuzem, orzechami ziemnymi, kozim serem i sosem balsamicznym
🔴 KOLACJA: Krem ze szczawiu z jajkiem

Piątek

DZIEŃ V
🔴 ŚNIADANIE: Naleśniki szpinakowe z serkiem chrzanowym, suszonym pomidorem i sałatą z marchewką i kaparami
🔴 II ŚNIADANIE: Komosanka ryżowa z jagodą, malinami i bakaliami
🔴 OBIAD: Duet ryb morskich na sosie cebulowym z kolorowym ryżem, brokułem i pestkami dyni
🔴 PODWIECZOREK: Smoothie bananowo-śliwkowe z migdałami
🔴 KOLACJA: Kasza gryczana w sosie pieczarkowym z kurkami, pomidorem i pestkami słonecznika

Sobota

DZIEŃ VI
🔴 ŚNIADANIE: Szarpana wołowina w sosie barbecue, z papryką, pieczarkami, ogórkiem z pieczywem pumpernikiel
🔴 II ŚNIADANIE: Panna cotta z malinami i migdałami
🔴 OBIAD: Penne arrabbiata z kurczakiem, oliwkami i parmezanem z rukolą
🔴 PODWIECZOREK: Sok z jabłka, ogórka i cytryny
🔴 KOLACJA: Zupa rybna z warzywami

Niedziela

DZIEŃ VII
🔴 ŚNIADANIE: Omlet z brzoskwinią, malinami i musem waniliowym z makiem
🔴 II ŚNIADANIE: Koktajl z ananasem, pomarańczą i chia
🔴 OBIAD: Kąski miętusa pieczonego w estragonie, sezamie, serwowany z bulgur i surówką z selera, marchwi, rodzynek i pomarańczy
🔴 PODWIECZOREK: Wrap z kurczakiem, jajkiem, pieczarkami, papryką i owocem kapara
🔴 KOLACJA: Risotto kukurydziano-tymiankowe z pieczoną papryką, cukinią, pieczarką, pomidorem z pestkami dyni z parmezanem

DIETA VEGE

Poniedziałek

DZIEŃ I
🟠 ŚNIADANIE: Paprykarz z kaszą, ogórkiem korniszonem papryką i ciemnym pieczywem
🟠 II ŚNIADANIE: Fit batonik z kokosem, sezamem, pestkami dyni i cynamonem
🟠 OBIAD: Halloumi w sosie słodko-kwaśnym z kaszą gryczaną, z blanszowanym brokułem
🟠 PODWIECZOREK: Sok z jabłka i grejpfruta z nasionami chia
🟠 KOLACJA: Bukiet sałat z jajkiem i serem typu feta, ogórkiem, pomidorem, kukurydzą, cebulką perłową i sosem jogurtowo koperkowym z sezamem

Wtorek

DZIEŃ II
🟠 ŚNIADANIE: Tartaletka z hummusem z cieciorki, jajka, sałatką z pomidora i ogórka
🟠 II ŚNIADANIE: Ciasto z kaszy mannej, kiwi i banana
🟠 OBIAD: Makaronowa zapiekanka ze słonecznikiem w curry z warzywami I serem mozzarella
🟠 PODWIECZOREK: Koktajl bananowo-kakaowy
🟠 KOLACJA: Papryka faszerowana kaszą kus-kus, kukurydzą, groszkiem, pieczarkami, zapiekana serem gouda z sosem ketchupowym

Środa

DZIEŃ III
🟠 ŚNIADANIE: Jajko w koszulce z serem, mixem sałat, pomidorem, papryką i pieczywem waza
🟠 II ŚNIADANIE: Fit szarlotka z owsianą kruszonką
🟠 OBIAD: Ziemniak faszerowany ze szpinakiem, serem pleśniowym, czosnkiem I zasmażaną marchewką z groszkiem
🟠 PODWIECZOREK: Nektar jabłkowy z jagodą i truskawką
🟠 KOLACJA: Młoda kapusta gotowana z warzywami z ciecierzycą

Czwartek

DZIEŃ IV
🟠 ŚNIADANIE: Kasza jaglana z truskawkami i orzechami włoskimi
🟠 II ŚNIADANIE: Sok warzywno-owocowy z pomarańczą, selerem, marchwią i imbirem
🟠 OBIAD: Burger wegetariański z grillowanymi warzywami z puree ziemniaczanym i burakiem
🟠 PODWIECZOREK: Sałatka ze szpinakiem, brzoskwinią, morelą, papryką, groszkiem cukrowym, arbuzem, orzechami ziemnymi, kozim serem i sosem balsamicznym
🟠 KOLACJA: Krem ze szczawiu z jajkiem

Piątek

DZIEŃ V
🟠 ŚNIADANIE: Naleśniki szpinakowe z serkiem chrzanowym, suszonym pomidorem i sałatą z marchewką i kaparami
🟠 II ŚNIADANIE: Komosanka ryżowa z jagodą, malinami i bakaliami
🟠 OBIAD: Kotlet ziemniaczany w sosie cebulowym z brokułem I pestkami dyni
🟠 PODWIECZOREK: Smoothie bananowo-śliwkowe z migdałami
🟠 KOLACJA: Kasza gryczana w sosie pieczarkowym z kurkami, pomidorem i pestkami słonecznika

Sobota

DZIEŃ VI
🟠 ŚNIADANIE: Hummus z awokado, gruszką, jajkiem i cieciorką
🟠 II ŚNIADANIE: Panna cotta z malinami i migdałami
🟠 OBIAD: Penne arrabbiata z oliwkami I parmezanem z rukolą
🟠 PODWIECZOREK: Sok z jabłka, ogórka i cytryny
🟠 KOLACJA: Sałatka grecka z warzywami i serem typu feta

Niedziela

DZIEŃ VII
🟠 ŚNIADANIE: Omlet z brzoskwinią, malinami i musem waniliowym z makiem
🟠 II ŚNIADANIE: Koktajl z ananasem, pomarańczą i chia
🟠 OBIAD: Camembert pieczony w estragonie, sezamie, serwowany z kaszą bulgur i surówką z selera i marchwi
🟠 PODWIECZOREK: Wrap z warzywami, jajkiem i szczypiorkiem
🟠 KOLACJA: Risotto kukurydziano-tymiankowe z pieczoną papryką, cukinią, pieczarką, pomidorem z pestkami dyni z parmezanem

DIETA VEGE + FISH

Poniedziałek

DZIEŃ I
🟢 ŚNIADANIE: Paprykarz rybny z kaszą, ogórkiem korniszonem papryką i ciemnym pieczywem
🟢 II ŚNIADANIE: Fit batonik z kokosem, sezamem, pestkami dyni i cynamonem
🟢 OBIAD: Halibut w sosie słodko-kwaśnym z kaszą gryczaną z blanszowanym brokułem
🟢 PODWIECZOREK: Sok z jabłka i grejpfruta z nasionami chia
🟢 KOLACJA: Bukiet sałat z jajkiem i serem typu feta, ogórkiem, pomidorem, kukurydzą, cebulką perłową i sosem jogurtowo koperkowym z sezamem

Wtorek

DZIEŃ II
🟢 ŚNIADANIE: Tartaletka z hummusem z pstrąga, cieciorki, jajka, sałatką z pomidora i ogórka
🟢 II ŚNIADANIE: Ciasto z kaszy mannej, kiwi i banana
🟢 OBIAD: Makaronowa zapiekanka ze słonecznikiem w curry z warzywami I serem mozzarella
🟢 PODWIECZOREK: Koktajl bananowo-kakaowy
🟢 KOLACJA: Papryka faszerowana kaszą kus-kus, kukurydzą, groszkiem, pieczarkami, zapiekana serem gouda z sosem ketchupowym

Środa

DZIEŃ III
🟢 ŚNIADANIE: Jajko w koszulce z serem, mixem sałat, pomidorem, papryką i pieczywem waza
🟢 II ŚNIADANIE: Fit szarlotka z owsianą kruszonką
🟢 OBIAD: Okoń ze szpinakiem, serem pleśniowym, czosnkiem, serwowany z pieczonymi ziemniakami i zasmażaną marchewką z groszkiem
🟢 PODWIECZOREK: Nektar jabłkowy z jagodą i truskawką
🟢 KOLACJA: Młoda kapusta gotowana z warzywami z ciecierzycą

Czwartek

DZIEŃ IV
🟢 ŚNIADANIE: Kasza jaglana z truskawkami i orzechami włoskimi
🟢 II ŚNIADANIE: Sok warzywno-owocowy z pomarańczą, selerem, marchwią i imbirem
🟢 OBIAD: Burger wegetariański z grillowanymi warzywami z puree ziemniaczanym i burakiem
🟢 PODWIECZOREK: Sałatka ze szpinakiem, wędzonym łososiem, brzoskwinią, morelą, papryką, groszkiem cukrowym, arbuzem, orzechami ziemnymi, kozim serem i sosem balsamicznym
🟢 KOLACJA: Krem ze szczawiu z jajkiem

Piątek

DZIEŃ V
🟢 ŚNIADANIE: Naleśniki szpinakowe z serkiem chrzanowym, suszonym pomidorem i sałatą z marchewką i kaparami
🟢 II ŚNIADANIE: Komosanka ryżowa z jagodą, malinami i bakaliami
🟢 OBIAD: Duet ryb morskich na sosie cebulowym z kolorowym ryżem, brokułem i pestkami dyni
🟢 PODWIECZOREK: Smoothie bananowo-śliwkowe z migdałami
🟢 KOLACJA: Kasza gryczana w sosie pieczarkowym z kurkami, pomidorem i pestkami słonecznika

Sobota

DZIEŃ VI
🟢 ŚNIADANIE: Hummus z awokado, gruszką, jajkiem i cieciorką
🟢 II ŚNIADANIE: Panna cotta z malinami i migdałami
🟢 OBIAD: Penne arrabbiata z tuńczykiem, oliwkami I parmezanem z rukolą
🟢 PODWIECZOREK: Sok z jabłka, ogórka i cytryny
🟢 KOLACJA: Zupa rybna z warzywami

Niedziela

DZIEŃ VII
🟢 ŚNIADANIE: Omlet z brzoskwinią, malinami i musem waniliowym z makiem
🟢 II ŚNIADANIE: Koktajl z ananasem, pomarańczą i chia
🟢 OBIAD: Kąski miętusa pieczonego w estragonie, sezamie, serwowany z bulgur i surówką z selera, marchwi, rodzynek i pomarańczy
🟢 PODWIECZOREK: Wrap z warzywami, jajkiem i szczypiorkiem
🟢 KOLACJA: Risotto kukurydziano-tymiankowe z pieczoną papryką, cukinią, pieczarką, pomidorem z pestkami dyni z parmezanem